Умови публічної оферти

ДОГОВІР

публічної оферти з надання готельних послуг

 

с. Орлівщина, 

Дніпропетровська область                                                                             

 

Прочитайте текст цього Публічного договору про надання готельних послуг і, якщо Ви не погоджуєтесь з будь-яким із пунктів, чи Ви не зрозуміли будь-який із пунктів, пропонуємо звернутись за додатковими роз'ясненнями до працівників готелю.

Прийняття (акцептування) Вами цього Договору свідчить про те, що Вам повністю зрозумілі всі положення цього Договору, Ви у повному обсязі і безумовно приймаєте їх і зобов’язуєтеся неухильно їх дотримуватися.

Публічний договір про надання готельних послуг, Внутрішні правила проживання в Парк-готелі, Правила проживання з тваринами визначають зміст прав, обов'язків та відповідальності Готелю і Споживача, діють одночасно та доповнюють один одного.

Прийняття (акцептування) Вами цього Договору свідчить про те, Ви декларуєте Вашу згоду з Внутрішніми правилами проживання в готелі, Правилами проживання з тваринами та гарантуєте дотримання цих правил Вами і тими особами, які прибули до готелю разом із Вами.

Послуги надаються Товариством з обмеженою відповідальністю «Фінфест Мастер» (код ЄДРПОУ 40915747) на території Парк-готелю «Золотий пляж», що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, с. Орлівщина, б/в Золотий пляж вул. Дачна 103, та включають в себе розміщення фізичних осіб, шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання.

 

Парк-готель «Золотий пляж» в особі: Вінниченко Ірини Юріївни, що діє на підставі Статуту, іменований надалі «Виконавець» - з однієї сторони, 

і будь-яка юридична особа, фізична особа-підприємець чи фізичних особа, або ж їх уповноважений представник, яка приєднається до цього договору шляхом укладення договору приєднання, у спосіб визначений цим договором, іменована надалі «Замовник», з іншої сторони, надалі кожна окрема «Сторона», а разом «Сторони», у відповідності до статей 633 та 634 Цивільного кодексу України, уклали Договір публічної оферти з надання готельних послуг, надалі «Договір», про наступне:

 

1. Загальні положення, терміни і поняття

1.1. Договір публічної оферти з надання готельних послуг – зобов’язання, у відповідності до якого Виконавець бере на себе обов’язок здійснювати надання готельних послуг кожному, хто до нього звернеться та не надаватиме переваги одному споживачеві перед іншим щодо укладення цього договору, якщо інше не встановлено законом. Виконавець не має права відмовитися від укладення цього договору за наявності у нього можливостей надання Замовнику готельних послуг. 

1.2. Договір приєднання – це договір умови якого встановлені Виконавцем в даному Договорі, який може бути укладений Замовником шляхом приєднання до запропонованого Договору в цілому, через оплату рахунку з надання готельних послуг (повна або часткова оплата), який було представлено Виконавцем. Замовник не може запропонувати свої умови Договору. Договір приєднання вважається укладеним в той момент, коли Замовник оплатив рахунок з надання готельних послуг (в повному обсязі або частково), який був наданий Виконавцем шляхом зарахування вказаних коштів на поточний рахунок Виконавця або внесення коштів у касу Виконавця. 

1.3. Готельна послуга – це дії Виконавця з розміщення Споживача шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання в парк-готелі, а також інша діяльність, пов’язана з розміщенням та тимчасовим проживанням. Готельна послуга складається з основних та додаткових послуг, що надаються Замовнику. 

1.3.1. Основні послуги – обсяг послуг парк-готелю, а саме проживання та харчування (сніданок), що включається до ціни номера і надається Споживачу відповідно до Договору. 

1.3.2. Додаткові послуги – обсяг послуг, що не належать до основних послуг парк-готелю, замовляються та сплачуються Споживачем додатково за окремим договором. 

1.4. Споживач або Гість – фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити послуги для власних потреб. 

1.5. Замовник – фізична або юридична особа, в тому числі суб’єкт туристичної діяльності, яка укладає відповідний договір на надання готельних послуг від імені та на користь Споживача та здійснює оплату за цим договором. 

1.6. Бронювання – процес замовлення Замовником готельних основних та/або додаткових послуг у певному обсязі, з метою використання послуг в обумовлені терміни конкретним споживачем або групою споживачів та може здійснюватися в необмежений строк до фактичного надання послуги. 

1.7. Список клієнтів, які не обслуговуються готелем – перелік недобросовісних Замовників та/або Споживачів, які раніше користувалися послугами парк-готелю, але не оплатили надані послуги, пошкодили майно готелю, недотримувались внутрішніх правил проживання у парк-готелі, тощо. Список зберігається в адміністратора парк-готелю. 

1.8. Інші поняття та терміни, які використовуються в даному Договорі, але не визначені в даному розділі тлумачиться згідно Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг затверджених Наказом Державної туристичної адміністрації України №19 від 16.03.2004 року, Законом України «Про туризм», а також іншими нормативно-правовими актами в даній галузі. 

2. Предмет договору

2.1. У порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов'язується надавати готельні послуги Замовнику або третім особам, які вказані Замовником відповідно до замовлення на бронювання, надалі «Послуги», а саме: послуги з тимчасового розміщення та тимчасового проживання у спеціально обладнаних номерах парк- готелю «Золотий пляж» за адресою: Дніпропетровська область, с. Орлівщина, б/в Золотий пляж, вул. Дачна, 103.

2.2. Вся необхідна інформація про умови, правила проживання, комфорт, обсяг та вартість послуг (розцінки), наявність інвентарю відповідно до категорії парк-готелю, бронювання номерів в якому здійснюються згідно умов цього Договору розміщені на сайті - https://goldenbeach.dp.ua/terms-conditions

2.3. З моменту зарахування Замовником коштів на рахунок Виконавця за надання готельних послуг згідно представленого рахунку вважається, що Замовник приєднався до даного Договору, погодився з усіма його умовами і жодних претензій чи зауважень щодо викладених в ньому умов немає. 

2.4. Моментом укладення цього договору, є момент укладення між Сторонами договору приєднання до договору публічної оферти на надання готельних послуг, шляхом проведення Замовником оплати рахунку з надання готельних послуг, який було виставлено Виконавцем складеного на основі замовлення на бронювання. При цьому оплата в цілому або в частині послуг за цим рахунком та зарахування вказаних коштів Виконавцем, є підтвердженням з боку Замовника, укладення договору приєднання до договору публічної оферти на надання готельних послуг та прийняття Замовником всіх істотних умов цього договору, в тому числі, але не виключно умов щодо скасування, зміни, та відмови від заброньованих послуг, розмірів штрафів та порядку проживання в парк-готелі «Золотий пляж». Оплата грошових коштів за цим рахунком є акцептом з боку Замовника щодо прийняття пропозиції Виконавця з придбання послуг та їх оплати, яка розміщена на офіційному сайті готелю https://stanislaviv.org.ua/ і є договором публічної оферти Виконавця та містить в собі всі істотні умови надання послуг. 

 

3. Порядок бронювання та надання готельних послуг

3.1. Бронювання готельних послуг Виконавця здійснюється шляхом направлення письмового повідомлення на електронну пошту Виконавця goldenbeach.dp@gmail.com, за допомогою телефонного номера +380500415448, чи здійснення бронювання на офіційному сайті готелю https://goldenbeach.dp.ua/terms-conditionsабо, біля стійки адміністратора безпосередньо в готелі. 

3.2. Бронювання готельних послуг Виконавця повинне містити період проживання, дати і час заїзду та виїзду, кількості місць і номерів, категорії номерів, ідентифікуючі дані Замовника та Споживачів (найменування, код ЄДРПОУ, місцезнаходження для юридичних осіб та прізвище, ім’я і по-батькові, паспорт серія, номер для фізичних осіб), кількість осіб, що будуть проживати, в тому числі і дітей, необхідна кількість додаткових ліжок тощо. 

3.3. Виконавець, після отримання замовлення на бронювання готельних послуг, надсилає Замовнику по факсу або електронною поштою рахунок для оплати вартості заброньованих послуг. 

3.4. Виконавець вправі відмовити Замовнику у бронюванні та проживанні в готелі, якщо Замовник та/або Споживач внесені до Списку клієнтів, які не обслуговуються готелем. 

3.5. Замовник повинен протягом 1 дня з моменту отримання підтвердження на бронювання оплатити 100% відсотків від загальної вартості бронювання. З моменту зарахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця або внесення коштів у касу Виконавця бронювання готельних послуг вважається підтвердженим, а договір укладеним. 

3.6. У випадку скасування або корегування бронювання менше ніж за 14 діб до фактичного заїзду із Замовника стягуються штраф 100 відсотків від вартості бронювання.

3.7. У випадку скасування або корегування бронювання більше ніж за 14 діб до фактичного заїзду авансовий платіж, з урахуванням оплати всіх штрафних санкцій, повертається Виконавцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів на рахунок Замовника.

3.8. Поселення в номера відбувається з 15.00, а виселення до 12 години. При поселенні у парк-готель з 05.00 до 12.00 години (ранній заїзд) та виїзд клієнта з 12.00 до 22.00 години (пізній виїзд) додатково плата стягується за пів доби.

3.9. Проживання Споживачем понад термін, що вказаний у замовленні на бронювання, незалежно від підстав, а також розміщення Споживачів, що прибули без попереднього бронювання та мають бажання поселитися, проводиться за умови наявності вільних номерів і оплачується Виконавцю в момент такого продовження. Про свій намір продовжити термін перебування Споживач зобов’язаний повідомити адміністратору до 10.00 години дня від’їзду вказаного в замовленні на бронювання готельних послуг.

3.10. Номер в парк-готелі надається Споживачу за умови пред’явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу та копії замовлення на бронювання з підтвердженням про оплату.

3.11. Виконавець має право змінити ціни на готельні послуги, що надаються за Договором, на час проведення святкових заходів у місті та/або державних свят без повідомлення про це і згоди Замовника. Рахунки щодо оплати готельних послуг, які на той момент повністю оплачені Замовником коригуванню не підлягають. 

4. Ціна договору та взаєморозрахунки сторін

4.1. Інформація про вартість послуг Виконавця розміщена на сайті https://goldenbeach.dp.ua/terms-conditionsв розділі «Номери» або з нею можна ознайомитися безпосередньо в адміністратора на рецепції готелю. 

4.2. Вартість готельних послуг, що надаються Виконавцем за Договором, визначаються у національній валюті України – гривні та підлягають оплаті у визначені договором строки у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця або готівкою в касу Виконавця. 

4.3. Вартість готельних послуг визначається Виконавцем у відповідності до замовлення на бронювання, що включає категорію номера, кількості номерів, додаткових ліжок тощо та формується у рахунку на оплату, що направляється Замовнику після отримання замовлення на бронювання. 

4.4. Вартість готельних послуг включає: проживання та сніданок.

 

5. Права та обов’язки Замовника

5.1. Замовник зобов’язаний: 

5.1.1. Своєчасно та у повному обсязі оплатити вартість готельних послуг, що надаються Виконавцем за Договором. 

5.1.2. Направляти Виконавцю замовлення на бронювання готельних послуг у відповідності до даного Договору. 

5.1.3. Проінформувати Споживача щодо умов цього Договору, порядку надання готельних послуг та правил поводження в готелі.

5.1.4. Своєчасно повідомляти Виконавця про скасування бронювання або внесення змін до замовлення на бронювання. 

5.1.5. Оплатити штраф, передбачений пунктом 3.5. Договору, у випадку несвоєчасного повідомлення про скасування та/або зміну замовлення на бронювання. 

5.1.6. Сформувати замовлення на бронювання у відповідності до умов договору, а саме чітко вказати кількість номерів, їх категорію, кількість осіб, що будуть проживати, в тому числі і кількість дітей, повідомити про необхідну кількість додаткових ліжок та надати ідентифікуючі дані Споживачів. У випадку неналежного формування замовлення на бронювання, воно може не розглядатися Виконавцем. 

5.1.7. Відшкодувати в повному обсязі матеріальних збитків завданих з вини Замовника, Споживача чи їх гостей/відвідувачів до моменту від’їзду.

5.2. Замовник має право: 

5.2.1. На отримання підтвердження бронювання від Виконавця. 

5.2.2. На власний розсуд встановлювати розрахунки зі Споживачем, якщо Замовник самостійно не користуватиметься готельними послугами Виконавця. 

5.2.3. Достроково здійснювати розрахунки з Виконавцем. 

5.2.4. Скасувати замовлення на бронювання до 14 днів без сплати штрафних санкцій.

 

6. Права та обов’язки Виконавця

6.1. Виконавець зобов’язаний: 

6.1.1. Опрацьовувати замовлення на бронювання та підтверджувати їх, за умови можливості надання відповідних послуг, протягом 5 год. з моменту отримання.

6.1.2. При наданні готельних послуг дотримуватися умов погоджених із Замовником в замовленні на бронювання. 

6.1.3. Своєчасно, якісно і в повному обсязі згідно з заявкою на бронювання надавати Споживачеві оплачені послуги;

6.1.4. Нести відповідальність за якість наданих послуг у відповідності до вимог чинного законодавства.

6.2. Виконавець має право: 

6.2.1. Своєчасно отримати плату за готельні послуги, що надаються за Договором. 

6.2.2. на відшкодування Замовником матеріальних збитків завданих з вини Замовника, Споживача чи їх гостей/відвідувачів,в.т.ч. до моменту від’їзду.

6.2.3. На отримання компенсації від Замовника, у вигляді штрафу, за несвоєчасне скасування бронювання або внесення змін до бронювання. 

6.2.4. Застосувати до Замовника або Споживача, будь-які штрафи, стягнення, які визначені умовами цього Договору та Додатком №1 до даного Договору «Внутрішні правила проживання в парк-готелі «Золотий пляж» і розміщені на офіційному сайті за адресою: https://goldenbeach.dp.ua/numbers

6.2.5. Парк-готель у будь-який час має право розірвати договір (достроково припинити надання готельних послуг Споживачеві, без повернення сплачених коштів), якщо Споживач:

- порушує умови цього Договору;

- порушує Внутрішні правила проживання в Парк-готелі;

- порушує громадський порядок;

- порушує тишу з 21-00 до 8-00 годин.

У разі розірвання договору з вини споживача, сплачені грошові кошти споживачу не повертаються.

6.2.6. За відсутності споживача в номері більше доби (згідно його розрахункової години), і неможливостівизначення його місцезнаходження або зв’язатися з ним, адміністрація готелю має право створити комісію, зробити опис майна, що знаходиться в номері, і перемістити речі в кімнату зберігання.

6.2.7. У разі не заїзду (фактичного неприбуття) Споживачем в готель у день заїзду (неприбуття), готель має право стягнути із споживача штраф у розмірі 100 % вартості бронювання за одну добу.

6.2.8. Після від’їзду Споживача з Парк-готелю, претензії та скарги не розглядаються.

6.2.9. Якщо Споживач неодноразово порушує умови цього Договору, що призводить до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших споживачів, готель, крім права відмовити у поселенні або розірвати цей Договір (здійснити виселення), також має право внести Споживача до «чорного списку клієнтів». «Чорний список клієнтів» - це список недобросовісних клієнтів Парк-готелю, який містить ідентифікуючі дані клієнта та відповідно до якого, адміністрація парк-готелю має право відмовити клієнту/Споживачу у наданні послуг.

 

7. Права та обов’язки Споживача

7.1. Споживач зобов’язаний: 

7.1.1. дотримуватися умов даного Договору, правил проживання в парк- готелі та правил пожежної безпеки. 

7.1.2. використовувати наданий готельний номер для власних потреб, проживання, не передавати свій номер іншим особам. 

7.1.3. забезпечити, щоб в час з 23.00 по 06.00 год., гості та/або відвідувачі перебували в номері/готелі.

7.1.4. з повагою відноситися до інших Споживачів, працівників, гостей та відвідувачів готелю. 

7.1.5. зберігати тишу у номері/готелі з 21.00 по 08.00 годину.

7.1.6. палити тільки у спеціально відведених для цього місцях, які позначені наліпкою «Місце для куріння». 

7.1.7. оплатити додаткові послуги, які були ним замовлені та отримані протягом періоду отримання готельних послуг. 

7.2. Споживач має право: 

7.2.1. отримати готельні послуги належної якості, на умовах і в обсязі передбаченому замовленням на бронювання. 

7.2.2. на отримання без додаткової плати таких видів послуг: виклик швидкої допомоги, безкоштовне зберігання цінних речей у сейфі  парк-готелю.

7.2.3. отримати готельний номер на два і більше місць, у випадку наявності вільного, але з доплатою різниці, між вартістю заброньованого номера та отриманого. 

 

8. Відповідальність сторін

8.1. За порушення умов Договору винна Сторона несе відповідальність визначену цим Договором та/або чинним законодавством. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом цього Договору. 

8.2. Сторона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо воно сталося не з її вини. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання. 

8.3. У випадку прострочення оплати послуг, наданих Виконавцем, Замовник сплачує пеню в розмірі 5 % (п’ять відсотків) від суми прострочення, за кожний день такого прострочення.

8.4. Оплата винною Стороною визначених даним Договором та/або чинним законодавством штрафних санкцій не звільняє останню від виконання обов’язків за Договором в повному обсязі. 

8.5. За безпідставну або необґрунтовану відмову від оплати за надані послуги передбачені Договором, Замовник сплачує Виконавцю штраф у розмірі вартості наданих послуг.

8.6. У випадку несвоєчасного скасування замовлення на бронювання готельних послуг Замовник сплачує штрафні санкції передбачені п. 3.5. Договору. Під несвоєчасним повідомленням про скасування замовлення на бронювання готельних послуг слід вважати повідомлення, що надійшло менше, а ніж за 14 діб до фактичного надання.

8.7. У випадку наявності меншої кількості Споживачів, а ніж було зазначено в замовленні на бронювання готельних послуг, Замовник сплачує повну вартість послуг передбачену умовами Договору, якщо своєчасно не повідомив про зменшення обсягу замовлення. 

8.8. У випадку завдання матеріальних збитків Виконавцю Замовником, Споживачем та/або його відвідувачами (гостями), Замовник відшкодовує завдану шкоду в повному обсязі до моменту від’їзду:

- за пошкодження іншого майна Замовник відшкодовує Виконавцю кошти в розмірі вартості пошкодженого майна. 

8.9. Споживач сплачує штраф у розмірі 1000 гривень, якщо не дотримається пункту 7.1.6 цього Договору, а саме палитиме в місці, яке не є спеціально відведеним для цього, в тому числі в номері.

8.10.  Парк-готель не несе відповідальності за недоліки в наданих послугах, якщо це сталось з вини Споживача.

8.11.Парк-готель не несе відповідальність за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю або майну Споживача, що виникла у зв’язку із дією форс-мажорних обставин в.т.ч. внаслідок воєнний дій з боку країни агресора рф.

8.12. Відшкодування збитків, що були заподіяні Споживачем у зв’язку із утратою або пошкодженням майна готелю, здійснюється Споживачем відповідно до умов цього Договору та чинного законодавства України.

8.13. У випадку втрати чи пошкодження з вини Споживача та/або домашньою твариною Споживача, та/або дитиною Споживача майна готелю, Споживач зобов’язаний у строки визначені цим Договором але у будь-якому випадку, не пізніше дати виселення з Парк-готелю, відшкодувати шкоду, розмір якої визначається відповідно до прейскуранту, який розміщується на рецепції готелю, а за відсутності такого прейскуранту – за ринковою вартістю втраченого чи пошкодженого майна. 

8.14. За збереження поставлених на паркувальному майданчику транспортних засобів, несуть відповідальність власники транспортних засобів/користувачі таких транспортних засобів.

 

9. Вирішення спорів

9.1. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. 

9.2. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом взаємних переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства. 

10. Форс-мажор

10.1. Сторони не несуть відповідальності за невиконання (або неналежне виконання) своїх зобов’язань, встановлених цим Договором, якщо таке невиконання сталося внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажору). 

10.2. Обставинами непереборної сили (форс-мажором) відповідно до цього Договору вважаються повені, епідемії, епізоотії, землетруси й інші природні і штучні (техногенні) катастрофи і стихійні лиха, повстання, ембарго, військові дії, окупація, мобілізація, порушення громадського порядку, страйки, дії органів влади або будь-які інші обставини, що перебувають поза контролем і волею Сторін, відбулися після підписання цього Договору, і які не дають одній зі Сторін можливість належним чином виконувати свої зобов’язання за цим Договором.

10.3.Сторона, що опинилася під впливом обставин непереборної сили (форс-мажору), зобов’язана негайно (наскільки це дозволяють обставини, але не пізніше 1 (одного) календарного тижня із моменту їх виникнення) повідомити іншу Сторону про виникнення, характер і можливу тривалість обставин непереборної сили (форс-мажору) та надати належно оформлене підтвердження компетентного органу (Торгово-промислової палати України). 

11. Інші умови Договору

11.1. Цей Договір може бути змінений, припинений або доповнений за взаємною згодою Сторін. 

11.2. Строк дії даного договору визначається Сторонами до моменту повного виконання взятих на себе зобов`язань, а в частині розрахунку – до моменту повного розрахунку між Сторонами. 

11.3. Відносини, між Сторонами, що не врегульовані даним Договором врегульовуються на підставі норм чинного законодавства. 

11.4. Парк-готель самостійно та на виконання чинного законодавства України визначає умови цього Договору.Виконавець самостійно має право змінити умови Договору з обов’язковим розміщенням нової редакції Договору на сайті Парк - готелю та на рецепції готелю. Попередньо оплачені Споживачем готельні послуги змінам не підлягають.

11.5. Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщена на сайті Парк-готелю поточна редакція тексту цього Договору є дійсною.

11.6. Цей Договір публічно доводиться до відома усіх Споживачів, шляхом його розміщення (оприлюднення) на сайті та рецепції готелю.

11.7.З моменту укладення цього Договору, споживач надає дозвіл на збір та обробку його персональних даних для цілей, пов’язаних з наданням готельних послуг та в межах, визначених законодавством України.

11.8. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом взаємних переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства.

 

Підтвердженням повного та безумовного акцептування публічної оферти є внесення Споживачем плати за замовлені готельні послуги, що свідчить про прийняття Споживачем публічної оферти.

Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту оплати споживачем замовлених готельних послуг та зарахування вказаних коштів на поточний рахунок або в касу готелю (стаття 642 Цивільного кодексу України), без підписання письмового примірника цього Договору Сторонами.

Споживач дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримати готельні послуги на встановлених готелем умовах з моменту оплати замовлених готельних послуг.

Укладаючи цей Договір, споживач автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Замовником положень Договору та інших умов надання готельних послуг, оприлюднених на сайті та рецепції готелю.

Термін акцепту цієї Публічної оферти необмежений.

 

 

 

Внутрішні правила проживання у Парк-готелі “Золотий пляж”

 

1. Загальні положення

1.1. Дані правила проживання (далі за текстом – Правила) встановлюють для відпочиваючих Парк-готелю “Золтий пляж” (надалі – Парк-готель), внутрішній розпорядок проживання на території Парк-готелю, правила користування її майном, обсяг послуг, відповідальність сторін.

1.2. Діяльність Парк-готелю також регулюється наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004р. № 19 “Про затвердження Правил користування готелями та аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг”, Законом України “Про туризм” та іншими нормативно-правовими актами України.

 

2. Правила користування майном Парк-готелю “Золотий пляж”

2.1. Парк-готель надає споживачам будь-яких послуг Парк-готелю (далі – відпочиваючі) для проживання мебльовані номери, номери з кухнею, оснащені побутовою технікою (телевізор, холодильник та ін.), сантехнікою та іншим обладнанням. Номери та приміщення загального користування мають сучасне оздоблення, інженерні мережі, обладнання та відповідну комплектацію.

2.2. Відпочиваючі повинні дбайливо ставитись до майна Парк-готелю, використовувати обладнання за призначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. У разі виявлення пошкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних ситуацій (затоплення, загоряння, розбиття скла тощо) необхідно негайно повідомити про це адміністратора.

3. Внутрішній порядок проживання на території “Парк-готелю”.

3.1. За дотриманням внутрішнього розпорядку слідкує адміністратор. Він надає відпочиваючим роз’яснення щодо правил проживання, приймає скарги від них на дію персоналу та інших відпочиваючих, які порушують встановлений порядок роботи.

3.2. Відпочиваючі після укладення договору про надання послуг з тимчасового розміщення (проживання) у Парк-готелі (далі – Договір про надання послуг) отримують у адміністратора ключ від номера, наданого для проживання.

3.3. В усіх номерах, санвузлах, коридорах та інших приміщеннях, а також на території забороняється курити. Куріння дозволено у спеціально відведеному для цього місці. У разі порушення цього правила адміністрація має право виселити відпочиваючого.

3.4. З 22:00 до 8:00 години ранку у приміщеннях Парк-готелю “Золотий пляж” та на території необхідно зберігати тишу. У номерах забороняється включати на велику гучність аудіо системи та телевізори. При неодноразовому випадку порушення тиші, у зазначений у цьому пункті час, адміністрація Парк-готелю має право виселити відпочиваючого.

3.5. Забороняється передавати стороннім особам ключі від номерів.

3.6. Перебування будь-яких тварин та птахів на території Парк-готелю “Золотий пляж” забороняється. 

3.7. Забороняється заносити та/або зберігати на території зброю, вибухові, легкозаймисті та токсичні матеріали. 

3.8. На територію відпочивальникам забороняється наводити гостей. Все має узгоджуватись з адміністратором. 

3.9. Дотримання чистоти в Парк-готелі “Золотий пляж” є обов’язковим (на пляжі, в лісі, в номерах тощо).

3.10. Категорично забороняється розпивання спиртних напоїв на території парк-готелю та знаходитись на території у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння.

3.11. Переміщення територією обмежене. Заборонена зона для клієнтів огороджена знаками. 

3.12. Забороняється відвідування території Парк-готелю “Золотий пляж” з будь-якими видами холодної, вогнепальної, спортивної або іншого виду зброї.

4. Енергозбереження

4.1. Після відходу з номера усі електроприлади мають бути вимкнені. Забороняється залишати увімкненими електроприлади (крім холодильника) та освітлення після виходу з номера. 

4.2. У номерах забороняється використовувати потужні електроприлади, у тому числі нагрівальні, за винятком випадків, коли ці прилади входять до стандартного обладнання номера або видані для користування персоналом Парк-готелю. 

4.3. Не можна залишати без необхідності відкритими крани холодної та/або гарячої води, а також залишати їх відкритими після виходу з номера.

5. Паркування автотранспорту

5.1. Відпочиваючим надається місце для паркування транспортних засобів на спеціально відведеній території. 

5.2. Категорично забороняється залишати транспортні засоби на заїздах та виїздах, внутрішніх проїздах. При неодноразовому порушенні правил стоянки та паркування адміністрація має право виселити відпочиваючого. 

5.3. Адміністрація готелю не несе відповідальності за пошкодження транспортного засобу під час перебування транспортного засобу на парковці.

 

6. Послуги, що надаються Парк-готелем “Золотий пляж”

6.1. Парк-готель надає основні послуги, що входять у вартість проживання, та додаткові, що надаються за окрему плату. Без згоди відпочиваючого Парк-готель не може надавати додаткові послуги, які не обумовлені договором. 

6.2. До основних послуг належать: надання номера для проживання, користування пляжем та іншими безкоштовними послугами. 

6.3. Додаткові послуги включають: прокат велосипедів, катамаранів, байдарки, продаж дров, корм для тварин, тощо. 

6.4. Мінімальний термін надання основних послуг – 1 день (термін, на який укладається Договір про надання послуг). 

6.5. Парк-готель “Золотий пляж” гарантує готовність зарезервованого номера до заселення після 15:00. Ранній заїзд (до розрахункової години) можливий лише за попереднім погодженням з адміністрацією, якщо заброньований відпочиваючим номер вільний. Ранній заїзд до 15:00 та пізній виїзд оплачується додатково.

7. Порядок оплати послуг

7.1. Оплата за надання послуг здійснюється попередньо, відповідно до єдиного розрахункового часу – 15:00 за місцевим часом. Передплата бронювання на одну добу оплачується в повному обсязі – протягом доби з моменту здійснення бронювання. Передплата при бронюванні від 2-х діб становить 50% від загальної суми рахунку, решта оплачується безпосередньо при заселенні.

 

7.2 Неустойка у випадку відмови від заїзду :

7.2.1 При відмові в термін більше 14 днів до заїзду – 0% від вартості послуги. 

7.2.2 При відмові в термін менше ніж за 14 днів до заїзду, кошти не повертаються і не переносяться на депозит.

 

8. Припинення проживання відпочиваючих. Відмова у поселенні.

8.1. Відпочиваючі припиняють проживання у Парк-готелі “Золотий пляж” із закінченням терміну дії Договору про надання послуг між відпочиваючим та Парк-готелем. 

8.2. Якщо відпочивальник неодноразово порушує ці Правила, що призводить та/або може призвести до матеріальних збитків та/або створює незручності для проживання інших відпочиваючих, Парк-готель має право відмовити у поселенні або розірвати Договір про надання послуг (здійснити виселення). У цьому випадку відпочиваючий зобов’язаний відшкодувати завдані матеріальні збитки (якщо такі були) та з відпочиваючого утримується неустойка (штраф) у сумі, що дорівнює 100 % вартості послуг, за які сплатив останній та що залишилися ним не спожитими. 

8.3. У разі припинення Договору про надання послуг з ініціативи відпочиваючого з будь-яких причин, з відпочиваючого утримується неустойка (штраф) у сумі, що дорівнює 100 % вартості послуг, за які сплатив останній та залишилися не спожитими.

8.4. Адміністратор має право відмовити у поселенні у випадках якщо: 

– у відпочиваючих відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи є фальшивими; 

– відсутня оплата за номер у встановленому порядку та у необхідній сумі;

– у відпочиваючого неохайний, брудний зовнішній вигляд, він перебуває у нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться; 

– відпочиваючий відмовляється дотримуватися цих правил (режим куріння, паркування, вживання алкоголю тощо); 

– в інших випадках, що передбачені чинним законодавством України, цими Правилами та Договором про надання послуг. Усі спірні питання вирішує адміністрація.

 

9. Відповідальність Парк-готелю та споживачів

9.1. За умови невиконання повністю або частково договірних зобов’язань, пов’язаних із наданням послуг, винна сторона повинна відшкодувати іншій стороні зазнані збитки. 

9.2. У разі втрати чи пошкодження речі відпочивальник зобов’язаний негайно повідомити про це адміністрацію. 

9.3. За збереження поставлених на території перед Парк-готелем “Золотий пляж” транспортних засобів відповідають власники таких транспортних засобів. 

9.4. При заподіянні Парк-готелю значних матеріальних збитків з вини чи необережності відпочиваючих, крім відшкодування збитків, відпочивальник зобов’язаний добровільно або в судовому порядку відшкодувати витрати, пов’язані з простоєм номера під час ремонту, заміни меблів тощо.

10. Туристичний збір

10.1. Платниками туристичного збору є громадяни України, іноземці, а також особи, які не мають громадянства. Рішенням Піщанської сільради встановлено ставку Туристичного збору у розмірі 0,5% від мінімальної заробітної плати та становить 35,50 грн. Не сплачують туристичний збір особи: 

– постійно мешкають у селі, місті, порадами яких встановлено такий збір (жителі Піщанки); 

– що прибули у відрядження;

– діти віком до 18 років; 

– прибулі за путівкою на лікування; 

– люди, що мають інвалідність.

Правила відвідування Аквапарку «Золотий пляж»

 

Розділ 11. Загальні правила користування послугами Аквапарку

11.1. Кожен Користувач зобов’язаний самостійно дотримуватися правил безпеки, а також підтримувати порядок і чистоту на території Аквапарку.

11.2. Користувач, який не придбав контрольний браслет з ідентифікацією (зростом вишче 110 см), вважається особою, яка перебуває на території Аквапарку протиправно, тобто з порушення вимог законодавства та цих Правил. Такий Користувач має залишити територію Аквапарку. 

11.3. Загальна кількість Користувачів, що одночасно знаходяться в Аквапарку, обмежена. При досягненні максимально можливої кількості Користувачів, Адміністрація має право з технічних або інших причин, тимчасово обмежити доступ в Аквапарк. У разі виникнення непередбачених технічних неполадок атракціонів і, як наслідок – неможливість їх використання, зниження цін на час перебування в Аквапарку не провадиться. При проведенні технічного ремонту атракціону (-ів ) і, як наслідок – неможливість його (їх) використання гроші не повертаються. 

11.4. Користувачі мають право перебувати на території Аквапарку тільки протягом часу його роботи / відвідування, встановленого Адміністрацією. Після закінчення зазначеного часу Користувачі зобов’язані залишити територію Аквапарку. Адміністрація залишає за собою право змінювати режим роботи Аквапарку. 

11.5. При найменших ознаках нездужання і / або травмах Користувач зобов’язаний звернутися до адміністрації аквапарку. 

11.6. На території Аквапарку жінки повинні перебувати в купальниках, а чоловіки – в чоловічих плавках для плавання (бріфи, сліпи, плавки-боксери, обтягуючі плавки-шорти довжиною до коліна) або гідрокостюмах. При використанні водних атракціонів Адміністрація не несе відповідальності за цілісність купальних костюмів і плавок Користувачів. Користувачі Аквапарку поза зоною водних гірок, басейнів і атракціонів (зокрема, але не виключно, на території закладів громадського харчування, альтанок та ін.) мають право перебувати в будь-якому іншому зручному одязі. 

11.7. На території Аквапарку діти повинні перебувати в купальних костюмах, незалежно від їх віку. Маленькі діти, які не привчені до горщика, повинні перебувати в спеціальних водостійких підгузниках. 

11.8. Користувачі можуть безкоштовно користуватися шезлонгами, що знаходяться на території Аквапарку, забороняється переміщувати шезлонги без дозволу Адміністрації. 

11.9. Користувачам дозволяється приносити з собою рушник, накидку (парео). З метою дотримання правил безпеки і санітарних вимог (для проведення зовнішнього огляду на наявність відкритих ран, інфекційних, шкірних і інших видів захворювань, а так само на наявність медичних пов’язок, лейкопластирів), на прохання працівника Аквапарку, Користувачі зобов’язані зняти з себе рушник / махровий халат / накидку (парео). 

11.10. Користувачі повинні шанобливо ставитися один до одного і не заважати відпочинку інших Користувачів. 

11.11. Користувачам заборонено перешкоджати роботі співробітників Аквапарку і / або відпочинку інших Користувачів за допомогою гри на музичних інструментах, використання аудіо- та відеоапаратури, переговорних пристроїв, шумом немузичного характеру, свистом, співом, або якимось іншим способом. Користувачі особисто несуть відповідальність за пошкоджені на території Аквапарку електронні пристрої (мобільні телефони, MP-3 плеєри, планшетні ПК і т.п.). 1.12. Скориставшись послугами Аквапарку, Користувач автоматично дає згоду на використання його зображення, імені і т.д. у рекламних матеріалах, в т.ч . відповідно до ст.8 ЗУ «Про рекламу». Винятком з цього правила є пряма відмова Користувача від використання його зображення, імені і т.д. в рекламних матеріалах. 

11.12. При вході в басейн і/або водний атракціон, Користувач зобов’язаний уважно вивчити інформаційну табличку даного басейну/водного атракціону і самостійно оцінити ступінь ризику, а також можливі наслідки. Особам, які мають медичні чи інші протипоказання, забороняється користування басейнами/водними атракціонами. Користувачі особисто несуть відповідальність за своє життя і здоров’я в разі порушення даного правила. 

11.13. Особам, які не вміють плавати, заборонено використання водних атракціонів. Особи, які досягли 18-річного віку, несуть повну відповідальність за себе і за неповнолітніх осіб, які прийшли разом з ними. Особи які досягли 14-річного віку, несуть повну відповідальність за себе та дотримання всіх правил встановлених на території аквапарку «Золотий пляж» 

11.14. При втраті або пошкодженні браслета Користувач зобов’язаний негайно повідомити про це Адміністрацію. Штраф за втрату браслету – 1000 грн. 

11.15. Адміністрація залишає за собою право призупинити експлуатацію водних атракціонів при початку несприятливих погодних умов (дощ. гроза, посилення вітру). У такому разі вартість вхідного білета в повному обсязі або частково не повертається.

 

Розділ 12. Правила поведінки при використанні водних атракціонів і в басейнах Аквапарку

12.1. Забороняється користуватися водними атракціонами Аквапарку Користувачам з серцево-судинними, психоневрологічними захворюваннями, хворобами хребта, опорно- рухового апарату, які мають медичну чи іншу заборону і / або протипоказання. 

12.2. Вагітним жінкам забороняється використання водних атракціонів. Вагітні жінки самостійно оцінюють ступінь ризику в разі порушення цієї норми Правил і несуть відповідальність у разі настання будь-яких наслідків. 

12.3. Перед використанням водних атракціонів Користувачі зобов’язані ознайомитися з правилами користування даним атракціоном, які розміщені на самих атракціонах, а також на сайті Аквапарку. При необхідності Користувачі можуть отримати додаткову консультацію та / або рекомендації від працівника Аквапарку або на касі Аквапарку. Користувачі особисто несуть відповідальність за порушення встановлених Правил і можливі наслідки. 

12.4. При відвідуванні водних атракціонів і басейнів Користувачам забороняється: 

12.5. Стрибати і пірнати у воду з бортиків басейнів заборонено, утримувати один одного під водою, кричати, виконувати акробатичні вправи, здійснювати будь-які інші дії, що створюють небезпеку для їхнього життя і здоров’я, або життя і здоров’я інших людей. 

12.6. Заборонено використання тюбів та килимків не за призначенням. 

12.7. Спускатися з водних атракціонів і користуватися басейнами Користувачам, які не володіють навичками плавання. Користувачі самостійно несуть відповідальність за свою безпеку у разі порушення ними даних Правил. Діти які не володіють навичками плавання – не повинні користуватись водними атракціонами. Дорослі несуть відповідальність за своїх дітей вразі спуску з водних атракціонів ними. 

12.8. Користуватися водними атракціонами і басейнами Аквапарку у верхньому одязі, купальних костюмах з поясами, заклепками, пряжками та іншими металевими прикрасами, а також використовувати ювелірні вироби, годиники, у т.ч. електроні годиники, фітнес-браслети, окуляри (крім спеціальних окулярів для плавання), шпильки для волосся та інші декоративні прикраси. Щоб уникнути травматизму під час перебування в Аквапарку Користувачам, які використовують окуляри, наполегливо рекомендується фіксувати їх за допомогою шнурка для окулярів. 

12.9. Під час прийняття водних процедур в басейні заборонено використовувати мило, шампунь та ін. миючі засоби. 

12.10. Проносити в аквазону Аквапарку будь-які вироби зі скла, в тому числі посуд. 

12.11. Спускатися з водних атракціонів: лежачи на животі, головою вперед або стоячи. Користувач зобов’язаний починати спуск з гірок сидячи або лежачи на спині ногами вперед. 

12.12. Спускатися з водних атракціонів по двоє або більше осіб одночасно. Спуск з водних атракціонів потрібно починати тільки після того, як попередній Користувач повністю завершив свій спуск і покинув приймальний лоток або басейн водного атракціону. 

12.13. Спускатися з водних атракціонів без подачі води – тобто у всіх випадках відключення автоматичної подачі води на водні атракціони.

 12.14. Забороняється користуватись водними атракціонами з використанням НАДУВНИХ НАРУКАВНИКІВ, КРУГІВ та МАТРАСІВ. 

12.15. Заборонено спуск с водних атракціонів з телефонами, экшн-камерами. 

12.16. При наявності пірсингу на тілі Користувача спуск і / або використання водних атракціонів може привести до отримання травм. Користувачі самостійно несуть відповідальність за отримані внаслідок цього травми. 

12.17. Перед спуском з водного атракціону Користувач зобов’язаний взятися за поручні (при наявності таких) і приготуватися до спуску і тільки після дозволу представника служби інструкторів Аквапарку виконати спуск з водного атракціону. 

12.18. Після спуску з водного атракціону Користувач зобов’язаний негайно покинути приймальний лоток або басейн, щоб уникнути можливих травм. 

12.19. Порядок проходу на всі водні атракціони регулюють представники служби інструкторів Аквапарку. Користувачі зобов’язані виконувати всі вимоги інструкторів і інших співробітників Аквапарку щодо забезпечення безпеки, підтримання порядку і чистоти на території Аквапарку.

12.20. З огляду на технічні обмеження Користувачі, вага яких перевищує 120 кг, не допускаються на всі водні атракціони.

 

Розділ 13. Правила відвідування об’єктів громадського харчування, бару що знаходяться на території Аквапарку

13.1. В аквазоні Аквапарку Користувачі оплачують додаткові послуги за допомогою готівки або безготівкових коштів або депозитною картою. 

13.2. Без дозволу співробітників закладів громадського харчування забороняється виносити їжу і напої за територію таких закладів.

 

Розділ 14. Правила відвідування Аквапарку неповнолітніми особами

14.1. Діти зростом до 110 см допускаються в Аквапарк безкоштовно в супроводі повнолітніх осіб (дорослих). 

14.2. З однією повнолітньою особою Аквапарк можуть відвідати не більше двох дітей, зріст яких не перевищує 110 см. 

14.3. Малолітні діти (віком до 18 років) мають право відвідувати Аквапарк тільки в супроводі повнолітніх осіб.

14.4. З метою безпеки передбачені наступні обмеження для дітей по вазі і зросту: 

14.5. На Дитячі гірки (Дитячій Аквапарк – “Кораловий Риф”) допускаються виключно малолітні діти віком від 3-х років, зростом до 155 см, вагою до 90 кг. У випадку експлуатації дитячих гірок батьками/супроводжуючими спільно з малолітніми дітьми, відповідальність за своє життя та здоров’я, а також життя та здоров’я малолітніх осіб покладається на батьків/супроводжуючих. 4.4.2. На водні атракціони «Гідротруба», «Мультислайд» допускаються особи, зріст яких перевищує 110 см, які мають навички плавання. 

14.6. На водні атракціони « Рафтінг закритий» допускаються особи, зріст яких перевищує 140 см, вагою не більше 120 кг на одинарному спеціальному надувному колі, та 200 кг на двойному спеціальному надувному колі. 

14.7. На водні атракціони « Рафтінг відткритий» допускаються особи, зріст яких перевищує 140 см, вагою не більше 120 кг за наявності спеціального килимка для спуску з атракціону. 

14.8. На водний атракціон «Юніор» допускаються особи, зріст яких перевищує 110 см, виключно при вмінні плавати. Діти які не мають навичок плавання допускаються в супроводі дорослих. 

14.9. На водні атракціони «Хвиля» допускаються особи, зріст яких перевищує 140 см, та загальною вагою обох користувачів не більше 160 кг на двойних надувних колах та одного користувача не більше 120 кг на одинарному спеціальному надувному колі. Особи з більшою вагою повинні розміщуватись позаду при використанні двойного надувного кола. 

14.10. Відвідування дитиною віком до 14 років будь-якого з басейну допускається виключно в супроводі повнолітніх осіб з обов’язковим використання спеціальних засобів для тримання на воді (нарукавники, рятувальний жилет). 

14.11. У разі недопуску Користувачів (в тому числі – дітей) на водні атракціони вартість вхідного контрольного браслету з ідентифікацією в повному обсязі або частково не повертається. 

14.12. Відповідальність за безпеку малолітніх і неповнолітніх дітей несуть їхні батьки і /або відповідальні (супроводжуючі) їх повнолітні особи в повному обсязі. Дорослим забороняється залишати неповнолітніх дітей без нагляду на території Аквапарку Зони розваг та відпочинку аквапарку «Золотий пляж». 

14.13. Забороняється залишати дітей без нагляду батьків і/або відповідальних (супроводжуючих) їх осіб у плавальних басейнах і на водних атракціонах. Для дітей передбачена спеціальна дитяча площадка в аквазоні Аквапарку, а також дитячий басейн. 

14.14. Забороняється відвідування плавальних басейнів дітьми до трьох років без памперсів для плавання. 

14.15. При відвідуванні Аквапарку організованою групою, до складу якої входять неповнолітні діти, відповідальність за дотримання умов цих правил і поведінку дітей несе керівник такої групи. Якщо учасниками групи є повнолітні особи, відповідальність за дотримання правил кожен з них несе особисто. Керівник організованої групи зобов’язаний до відвідування Аквапарку заповнити розписку. 

14.16. При відвідуванні Аквапарку організованою групою, до складу якої входять неповнолітні діти, відповідальних (супроводжуючих) осіб має бути не менше 2-х.

 

Розділ 15. На території Аквапарку ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ

15.1.Користувачам Аквапарку заборонено: 

15.1.1. Перебувати в Аквапарку без придбаного контрольного браслету. 

15.1.2. Відвідувати Аквапарк з відкритими ранами, інфекційними, шкірними та іншими видами захворювань, а також при наявності медичних пов’язок і лейкопластирів. Користувачі Аквапарку, які порушили це правило, несуть повну відповідальність за шкоду, заподіяну здоров’ю інших Користувачів, і витрати, що виникли в зв’язку з цим. 

15.1.3. Відвідування головного басейну дітьми віком до 14 років без супроводу повнолітніх осіб та спеціальних засобів для тримання на воді (нарукавники, рятувальний жилет). 

15.1.4. Палити на території Аквапарку, крім місць спеціально відведених для цього. Користувачі Аквапарку, які порушили це правило, зобов’язані виплатити штраф у розмірі 500 грн, Наступного разу , вони можуть бути видалені з території Аквапарку без будь-якого грошового відшкодування. 

15.1.5. Проносити в Аквапарк продукти харчування і напої. Це правило не поширюється на продукти харчування (фрукти або дитяче харчування), призначені для дітей віком до трьох років. За для контролю данного пункту, на прохання охоронців, Користувачі Аквапарку повинні пред’явити на огляд вміст сумки або пакету з якім заходять на территорію. 

15.1.6. Перебувати біля басейнів і водних атракціонів з їжею і напоями. 

15.1.7. Вживати їжу і / або напої в місцях, безпосередньо не відведених для цього, в тому числі: у воді, басейнах, роздягальнях і т.д. 

15.1.8. Проносити в Аквапарк вогнепальну, газову, пневматичну, травматичну і холодну зброю, колячо-ріжучі предмети, вибухові і легкозаймисті, токсичні і сильно пахучі речовини, а також інші предмети, заборонені законодавством України. 

15.1.9. Входити в будь-які технічні і службові приміщення Аквапарку, самостійно регулювати будь інженерно-технічне обладнання. Користувачі, які проникли в такі приміщення, несуть повну відповідальність за викликані неполадки та аварії. 

15.1.10. Дискримінувати і проявляти неповагу через відмінності щодо расової приналежності, національності, віросповідання, віку, соціального стану та / або за іншими ознаками. 

15.1.11. Без дозволу Адміністрації використовувати особисті індивідуальні спеціальні засоби для плавання (надувні круги, матраци і т.п.). 

15.1.12. Використовувати жувальну гумку під час користування басейнами і / або водними атракціонами. 

15.1.13. При користуванні басейнами і / або водними атракціонами залишати своє змінне взуття таким чином, щоб воно створювало перешкоди руху по аквазоні іншим Користувача м і / або персоналу Аквапарку. Перед підйомом на водні атракціони Користувачі зобов’язані залишати своє змінне взуття в спеціально відведеному місці. 

15.1.14. Швидко ходити і бігати в аквазоні Аквапарку (щоб уникнути падінь і отримання травм). 5.15. В Аквапарк заборонений вхід особам, які мають явні ознаки алкогольного, наркотичного, токсичного або іншого сп’яніння, як-то: нерозбірлива мова, хиткість ходи, розлад координації (нестійкість в позі Ромберга ), ністагм, почервоніле обличчя, запах алкоголю і т.п. 

15.1.16. Для запобігання травматизму та з санітарно-гігієнічною метою забороняється плавати із розпущеним волоссям. Волосся повинно бути зібране вище потилиці в пучок, використовуючи резинку (негострі шпильки). 

15.1.17. Спуск з гірки водної при відсутності подачі води (або подачі води в обсязі, що відрізняється від номінального) на траси спуску. 

15.1.18. Спуск з гірки водної при відсутності на стартовій платформі і біля зони фінішу чергових працівників, що відповідають, за її безпечну експлуатацію. 

15.1.19. Використання допоміжних засобів для спуску на трасах, на яких це не передбачено. 

15.1.20. Вихід користувача на стартовий елемент траси спуску, до того моменту, коли попередній користувач покине зону фінішу.

Розділ 16. Відповідальність за порушення Правил

16.1. У відвідуванні Аквапарку може бути відмовлено особам: 

16.1.1. Які неодноразово або грубо порушили норми даних Правил. 

16.1.2. Поведінка яких заважає відпочинку інших Користувачів Аквапарку.

16.1.3. Які порушують правила громадського порядку та / або інші норми законодавства України. 6.2. При виявленні персоналом особи, яка перебуває на території Аквапарку, та не сплатила вартість за контрольний браслет з ідентифікацією, така особа за пропозицією Адміністрації зобов’язана сплатити своє перебування в розмірі повної вартості відвідування Аквапарку в даний день. При відмові сплатити своє перебування в Аквапарку така особа підлягає примусовому виведенню з Аквапарку. 

16.2. У разі втрати або пошкодження майна Аквапарку з вини Користувача , він зобов’язаний відшкодувати завдані збитки в повному обсязі, а також понести відповідальність за інші допущені ним порушення відповідно до даних Правил і / або згідно з чинним законодавством України. 

16.3. Користувачі особисто несуть відповідальність за збереження особистих речей і ювелірних прикрас, залишених без нагляду на території Аквапарку. 

16.4. У разі виявлення Користувачем факту пропажі його матеріальних цінностей він зобов’язаний негайно повідомити представників адміністрації Аквапарку для прийняття оперативних заходів, спрямованих на пошук зниклих цінних речей. 

16.5. Персонал Аквапарку уповноважений вживати необхідних і достатніх заходів щодо Користувачів, які перебувають у стані (або подають ознаки) алкогольного, токсичного або наркотичного сп’яніння, у психічно неврівноважену стані, а також щодо Користувачів, які не реагують на зауваження персоналу і не дотримуються цих Правил. 

16.6. Недотримання Правил відвідування Аквапарку, в т.ч.: перебування на території Аквапарку без оплати контрольного браслету з ідентифікацією, створення неприйнятних умов для відпочинку будь-якого користувача, порушення громадського порядку та / або норм чинного законодавства України – є безумовною підставою для виведення такого Користувача з Аквапарку. 

16.7. Адміністрація має право анулювати дію контрольного браслету з ідентифікацією Аквапарку «Золотий пляж» у разі неодноразового порушення Користувачем Правил і умов перебування на території аквапарку «Золотий пляж» або грубого порушення відповідних правил без компенсації коштів за відповідний абонемент. 

16.8. Адміністрація має право відмовити в наданні послуг і / або вивести з території Аквапарку Користувачів у наступних випадках: 

16.8.1. При наявності ознак алкогольного сп’яніння і / або ознак впливу інших препаратів, які знижують реакцію і можуть призвести до травматизму. 

16.8.2. При грубому порушенні вимог безпеки перебування на території Аквапарку. 

16.8.3. При відмові виконувати вимоги інструкторів та інших відповідальних осіб Аквапарку.

16.9. Особам, які порушили дані Правила, може бути відмовлено в праві подальшого відвідування Аквапарку, в цілях безпеки. 

16.10. При виведенні Користувача з Аквапарку за порушення даних Правил, вартість контрольного браслету з ідентифікацією не відшкодовується, будь-які компенсаційні виплати не здійснюються. 

16.11. Користувачі самостійно несуть відповідальність за отримані травми, пошкодження та збитки, які виникли внаслідок невиконання та / або неналежного виконання ними даних Правил, рекомендацій̆ персоналу Аквапарку і / або з інших причин.

Розділ 17. Право Адміністрації Аквапарку на закриття аквапарку

17.1. Адміністрація Аквапарку має право закрити Аквапарк, якщо :

17.1.1.Температура навколишнього природнього середовища, у тіні не перевищує 26 градусів Цельсія у денний час. 

17.1.2.Швидкість вітру більша ніж 10 метрів на секунду. 

17.1.3. Згідно метеорологічних даних прогнозується дощ протягом третини робочого часу аквапарку.

17.1.4. Температура води у басейнах нижча 22 градусів Цельсія.

Дані використовуються з сайту https://weather.com.